قیم الزمان

مهربانم عالم از توست"غریبانه چرا میگردی...؟

قیم الزمان

مهربانم عالم از توست"غریبانه چرا میگردی...؟

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

"بسم الله الرحمن الرحیم"

ایران؛ کشوری که اسطوره مقاومت هاست، کشوری که توپ و تانک و جنگ تحمیلی نتوانست آن را از اهداف اسلامی حتی یک قدم به عقب براند، امروزه در زیر نوازش های شوم شبکه های رنگارنگ صهیونیستی به غفلتی عمیق فرو رفته است!

و بدین صورت صاحبان شبکه های تروریستی_صهیونیستی که از رویارویی مستقیم با نظام جمهوری اسلامی مأیوس گردیدند، با تغییر تاکتیک نظامی به جنگ نرم، افکار و اعتقادات نسل جوان و نوجوان انقلاب را مورد تهاجم قرار داده اند! این تهاجم شوم با شبکه های به اصطلاح اجتماعی هم چون واتس اپ، وایبر، توئیتر، یوتیوپ، اینستاگرام، تلگرام و... آغاز شد. آری! دشمن صهیونیستی چنان به آرایش پیاده نظام شیطان پرداخته است که کمتر کسی باور می کند این جاسوسکده های صهیونیستی خطراتی به مراتب بیشتر نسبت به جنگ نظامی دارند و می بایست رعب و وحشتی دو چندان در دلها ایجاد کنند... با این اوصاف و در کمال تعجب، عده ای از مسئولین به دلایلی نامعلوم مهر خاموشی بر لب زده اند و در مقابل دولت های صهیونیستی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار، سر تعظیم فرود آورده اند!

این سکوت مشکوک، کار را به جایی رساند که تعداد شبکه های به اصطلاح اجتماعی صهیونیستی (بخوانید جنگ افزارهای صهیونیستی) با هدف جاسوسی و با رشدی قارچ گونه در طی چند سال از 3 عدد به 125عدد رسیده و افکار کودکان و جوانان ما را مورد هجوم قرار داده اند! این در حالی است که کشور غرب زده ای مانند کوبا که ادعای دموکراسی و آزاد اندیشی دارد، جستجوگرهای یاهو و گوگل را فیلتر کرده است! همچنین کشور کمونیستی چین جنگ افزار اینترنتی تلگرام را مسدود نموده است! دولت نامشروع اسرائیل با منع سربازان خود از عضویت در واتس اپ، نشان از رسوایی امنیتی این نجس افزارها می دهد! و این چنین زیرکانه با تحریم نجس افزارهای صهیونیستی، ملت و فرهنگ خود را از عواقب نقشه های شوم و خودساخته حفظ کرده اند! نقشه های شومی که به طور خاص، به منظور تخریب فرهنگ و اعتقادات جوانان مسلمانان و در رأس آنان جوانان مسلمانِ شیعیِ ایرانی طرح ریزی شده اند!

گواه این ادعا، وجود سرور تلگرام در کشور سلطنتی انگلستان است. اما روباه صفتان بریتانیایی علاوه بر اینکه در این جاسوسکده همیشه همراه صهیونیستی کاربری ندارند، با ایجاد اینترنت خانواده پسند و تجهیز آن به قفل مخصوص والدین در فضای مجازی و شبکه های اینترنتی، نظارتی نا محسوسی بر کودکان و نوجوانان انگلیسی دارند!

مگر نه اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری: "امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است."حال ما را چه شده است که با دستان خود تسلیم خواسته های بی رحم ترین دشمن قسم خورده تاریخ بشریت شده ایم؟! آیا فراموش کرده ایم که همین دشمنان صهیونیستی با حداکثر کمک ممکن به رژیم بعث عراق، در سالهای نه چندان دور، داغ هزاران هزار جوان را بر دل خانواده هایشان نهادند؟!

مسئولان محترم! این سکوت خفت بار را چگونه توجیه می کنید؟! آیا جز این است که ماهیت این شبکه های ضد اجتماعی و حامیان صهیونیست آنها که از افراد موثر در رژیم نامشروع و ولد حرام اسرائیل هستند، بر همگان مشخص است؟! چه درد آور است حضور بسیاری از مسئولین درجنگ افزارهای صهیونیستی که به قبح شکنی و ایجاد نوعی مشروعیت دروغین منتهی شده است و نتیجه ای جز سود رسانی و تقویت اطلاعاتی و اقتصادی دشمنان صهیونیستی در پی ندارد! و چه قدر تلخ است که میدان تاخت و تاز در داخل کشور برای فعالیت جاسوسکده های صهیونیستی بسیار زیاد فراهم شده است! این در حالی است که باید حساسیت نسبت به این سارقان فرهنگ و عقیده بیشتر شود و اجازه گسترش تفکر و عقاید نجس شان سلب گردد! اما متأسفانه در حالی به این دشمنان قسم خورده صهیونیستی که مخل امنیت کشورند، اجازه فعالیت داده می شودکه تولید کنندگان نرم افزارهای اجتماعیِ ایرانی با مشکلات زیاد اداری و تحمیل هزینه های مضاعف، مالیات های سنگین و موانع دیگر روبرو هستند!

چگونه مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری، در 10 سال گذشته، جهت ایجاد شبکه ملی اطلاعات را بر زمین گذاشته اند؟! چگونه می شود امنیت کشور اسلامی ایران کوچکترین اهمیتی برای مسئولین نداشته باشد؟! چگونه می شود که مسئولین به جای احقاق حقوق شهروندی مردم شهید پرور ایران، با دشمن صهیونیستی هم پیمان شوند؟! و در حالی که ایجاد شبکه ی ملی اطلاعات کمتر از سه ماه زمان می برد با افزایش پهنای باند اینترنت شیطان بزرگ، بدون ارائه پیوست های لازم، و فروختن آن به دو هزار برابر قیمت به هم وطنان، راه ناکجا آباد را در پیش گرفته اند؟! وچگونه است که با کسب سودهای کلان، پشتیبان توسعه جنگ افزارهای اینترنتی صهیونیستی شده اند؟! و چگونه راهی را برگزیده اند که پیامدی جز اغفال و گمراهی جوانان این مرز و بوم و هموار کردن راه دشمنان قسم خورده در توسعه فرهنگ پلید غرب را ندارد؟!

مسئولین محترم! این عوام فریبی در مورد فیلترینگ شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی که متأسفانه با سکوت و حمایت خاموش شما، روز به روز میان مردم در حال انتشار است، توهین به شعور مردم ایران تلقی می شود!!! از شما انتظار می رود که هرچه سریعتر با مسدود سازی شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی، دست دشمنان اسلام و مسلمین را از فضای مجازی کشور کوتاه نموده و نظمی به این آشفته بازار فضای مجازی در مملکت اسلامی مان بدهید.

مسئولین محترم! می دانید که حفظ امنیت ملی یکی از بزرگترین وظایف شماست؛ پس باید جلوی پیشروی این جاسوس کده های همیشه همراه صهیونیستی گرفته شود تا امنیت به فضای مجازی کشورمان بازگردد. شما با عدم فیلترینگ این جنگ افزارهای اینترنتی و سودرسانی های مستمر به صاحبان آنها، در جنایات، کودک کشی ها و قتل عام های خونخوارترین دولت های دنیا سهیم هستید! نجس افزارهایی چون تلگرام که به گفته حامیان کثیف آن با عضویت هر فرد، هزینه خرید 50 گلوله تأمین می شود که سینه هزاران کودک فلسطینی را می درد! به یاد داشته باشید که زمان به سرعت می گذرد! مبادا روزی فرارسد که این گلوله ها سینه کودکان ایرانی را هدف بگیرند...

هیهات!...

کتاب مستور
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۶ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

بسمه تعالی

(( وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ )) سوره مبارکه الحج آیه شریفه 40

براستی یاری رساندن به دین الهی، توفیقی خاص و هدایتی مستمر در این مسیر را از سوی حضرت حق را لازم می نماید. و این خود ملزوماتی را چه برای شخص و چه برای ابزار، روش و اهداف در این راه بدنبال می آورد.

شخص در طی طریق یاری و مدد رسانی به دین خدا باید بصیرت و شجاعت در عمل را در کنار هوشیاری دائمی قرار داده و مصلحت را منحصر به انجام مخلصانه تکلیف دانسته و از سرزنش هیچ ملامتگری نترسیده و چنان که  می باید در این راه اهل صمود و مقاومت باشد.عنصر دشمن شناسی شرط لازم جهت ورود به این مهم است و آنچه که مجاهد فی سبیل الله باید بدان اهتمام ورزد شناخت و شناساندن دشمن و حربه های آن به عوام و خواص است.

در این میان یاری دین الهی به مبارزه با دشمنان آن نیز منجر می شود و دخول به چنین مواجهه ای قطعاً نیاز به تبیین صحیح از جنگ و شیوه جنگیدن خواهد داشت و این خود باب جدیدی را در عرصه مجاهدت در راه حق و حقیقت باز می نماید.

فضای مجازی نیز با توجه به اهمیت آن علی الخصوص تاکید ولی امر مسلمین و مستضعفین جهان حضرت امام خامنه ای(اروحنا له الفداء) که اهمیت آن را به اندازه اصل انقلاب اسلامی دانسته اند ازین قاعده مستثنی نیست و حتی می توان بیان داشت که با فراگیر شدن آن و مباحث مرتبط بدان، پرداختن به چنین موضوع حساس و پراهمیت و حیاتی باید به عنوان اولویت کار یک انسان مومن، معتقد و ملتزم قرار گیرد.این امر زمانی حائز اهمیت بیشتری می شود که دشمنان اسلام و مسلمین که خود ایجادکننده، مدیریت،کنترل و هدایت کننده این بستر بوده آنرا یک میدان جنگ دانسته و برای حضور و فعالیت خود یک نقشه راه و پیوست عظیم و حساب شده در عرصه های مختلف امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی طرح ریزی نموده و براین اساس در پیشبرد اهداف خود اقدام می نمایند.

اگر شخص مسلمان و معتقد نیز صحنه فضای مجازی را میدان قتال ببیند و بر خود وظیفه و تکلیف متصور شود که اینگونه نیز باید باشد، ضمن شناخت کامل باید به  برنامه ریزی دقیق رهنمود و خویشتن را آماده ی حضور در چنین کارزاری نموده و همانند عالمی عامل حربه ها و نقشه های دشمنان را از میان برده و طرح و برنامه خود را پیاده سازد.

همانطور که قرآن کریم می فرماید : (( فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا ))  در عاقبت امر کید و حیله شیطان و جنودش ضعیف است و راه به جایی نخواهد برد بإذن الله (( اللّهَ مُوهِنُ کَیْدِ الْکَافِرِینَ )) و همچنان که  شیطان لعین رجیم گفت: ((قَالَ فَبِعِزَّتِکَ لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعِینَ / إِلَّا عِبَادَکَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصِینَ )) ملاک و معیاری است که بدانیم شیطان و جنودش که دشمنان اسلام، مسلمین و مستضعفین می باشند از ضعف ها و رخنه های موجود در ماست که در ما نفوذ و بر ما تسلط و سیطره می یابند، که چنان که هست از ناخالصی ها در میان ماست.در باب فضای مجازی و علی الخصوص بستر اینترنت نیز دشمنان حق و حقیقت بر مبنای نقاط ضعف ماست که به مانند راهزنان قاتل و فاجر چنین شبیخون گسترده ای را به راه انداخته و ضرباتی را به پیکره امنیت، اقتصاد، سیاست، اجتماع و فرهنگ وارد کرده و وارد می کنند. عمده نقاط مشخص و محرض ضعف را باید در عدم عمل به دستورات فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری دانست که مقتدری مظلوم در این میان است و اگر اوامر ایشان توسط سه قوه و نهادهای مرتبط اجرا میشد قطع به یقین امروز ما شاهد جولان دشمن در فضای مجازی نبودیم و آنچه می ماند قدرت نمایی ما در این عرصه بود.لذا واجب می نماید که افراد و آحاد مردم ضمن اطلاع از دستورات مقام معظم رهبری در همه عرصه ها خصوصاً فضای مجازی آن را از مسئولین امر مطالبه نمایند که براستی راه نجات کشور در آنست.

فلذا باید دانست دشمنان تشنه به دین و خون ما از جهالت،خیانت و کم کاری یا بیهوده کاری مسئولین و عوام وخواص است که توفیقاتی کسب می کنند و اگر این نبود امروز ما به مدد پیروی محض و بی چون و چرا از اوامر نجات بخش قرآن کریم، حضرات معصومین(ص) و نائبان بر حق آخرین امام همام حضرت حجت(عج) حضرات امام عظیم الشأن خمینی کبیر(سلام الله علیه) و امام خامنه ای(اروحنه له الفداء) بر قله های نصر با صلابت ایستاده بودیم و می توانستیم با قدرت تاثیر خود را بر فضای مجازی تحمیل نماییم.

ما فدائیان ولایت ضمن اعلام بیعت جانانه با آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی و حضرت امام عظیم الشأن خمینی کبیر(سلام الله علیه) و ولی امر مسلمین و مستضعفین جهان حضرت امام خامنه ای(اروحنا له الفداء)، بیان می داریم راه حل رفع جهالت ها، خیانت ها، کم کاری و بیهوده کاری ها و عدم عمل به وظایف مسئولین و عوام و خواص را در مطالبه حداکثری و امر به معروف و نهی از منکر آنان می دانیم و ضمن مبارزه ی عالمانه، هوشمندانه، مبتکرانه، فعال و موثر در این عرصه خطیر، مطالبه گری را که از دستورات عالی مقام معظم رهبری می باشد به عنوان وظیفه و رسالت خویشتن دانسته و بر آن تاکید می نماییم.

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

کتاب مستور
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

کتاب مستور
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

عمر من قد نمیدهد.....

به سفرت بگو کوتاه بیاید...http://pic.photo-aks.com/photo/images/religious/mahdi/large/%db%8c%d8%a7%20%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%20%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86.jpg

کتاب مستور
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر